تیم مشاورین ارشد فردای روشن (جنوب کشور)

مشاور ارشد بیمه زندگی و سرمایه گذاری عدنان حسنی

تیم مشاورین ارشد فردای روشن (جنوب کشور)

مشاور ارشد بیمه زندگی و سرمایه گذاری عدنان حسنی

  • ۰
  • ۰


fun866 داستان فوق العاده زیبای ارزش پدر

پدر دستشو میندازه دوره گردنه پسرش میگه پسرم من شیرم یا تو؟
پسر میگه : من..!
پدر میگه : پسرم من شیرم یا تو؟!
پسر میگه : بازم من شیرم…
پدر عصبی مشه دستشو از رو شونه پسرش بر میداره میگه : من شیرم یا تو!؟
پسر میگه : بابا تو شیری…!
پدر میگه : چرا بار اول و دوم گفتی من حالا میگی تو ؟
پسر گفت : آخه دفعه های قبلی دستت رو شونم بود فکر کردم یه کوه پشتمه اما حالا…


این داستان رو گذاشتم تا به ارزش وجود پدر درخانواده ودرذهن بچه ها توجه بیشتری کنیم.
حالا فکر کنید اون پدر دیگه درقید حیات نباشه.......
اون پسر چه حالی داره؟.......
چجوری زندگی میکنه؟......
خرجشو کی میده؟.....
به کی میتونه تکیه کنه؟.........
پس بیایم از همین الان به فکر موقعی که دیگه کنار بچمون نیستیم باشیم.

خیلی زودتر ازاونی که فکرکنی دیر میشه

  • ۹۴/۰۶/۰۷
  • عدنان حسنی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی